2 missfall i bagaget och nu gravid med panikångest

Vad ska man säga. Jag har en tuff historik och nästan lite ofattbar på olika sätt och nu är jag gravid igen. är i vecka 10. visst jag är glad såklart MEN jag är orolig, inte så mkt som att det ska vara fel på barnet osv, jag är optimist. Utan mer orolig över mig själv, hur ska jag som har panikångest och känner mig instängd av mig själv, i trånga utrymmen , är känslig för stress klara detta..!? min resa kommer vara känslosam, hur ska man tänka, hur klarar man av det?!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

idasofia

Völkommen! 30 år gammal och bosatt i Göteborg. Har 2 tidigare missfall med mig i ryggsäcken (2015, 2016)) och är nu gravid. Hur är det att vara gravid med panikångest och oro? Utöver detta så ska vi snart flytta till en större lägenhet här i Göteborg. Försöker även hålla igång för ett bättre mående. Gymmet och uteträning är det som lockar mig mest.

RSS 2.0