Kom igen missfall, sätt fart!

Hej!

Går här och väntar ut missfallet. Började blöda lite lite lite igår och tänkte att "ja nu händer det". Vill få ut det på det på egen hand och inte tablett. Så idag är jag hemma från jobbet, tänkte att man inte vill vara där och ligga i fosterställning. Men nu märker jag inget, inget händer, inte blött mer än igår samt att det bara märks när jag torkar mig. Så väntar fortfarande på att bomben bara ska komma.. ska hem till J:s föräldrar imorgonkväl dit även mina föräldrar ska men om inget händer så är vi nog kvar hemma.. känns tryggare att vara hemma.
Kommer lite blod igår och ytterst lite idag så tänker att ikväll el imorgon kommer det bara att komma! Vill få det överstökat.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

idasofia

Völkommen! 30 år gammal och bosatt i Göteborg. Har 2 tidigare missfall med mig i ryggsäcken (2015, 2016)) och är nu gravid. Hur är det att vara gravid med panikångest och oro? Utöver detta så ska vi snart flytta till en större lägenhet här i Göteborg. Försöker även hålla igång för ett bättre mående. Gymmet och uteträning är det som lockar mig mest.

RSS 2.0