Mvc , psykolog..

Har på morgonen ringt och fått tid till gyn på måndag kl 10. Nämnde äggledarinflamation, hon sa att det är väldigt ovanligt.. Enligt 1144:s hemsida är det vanligt! Har iaf fått en tid, nöjer mig med det.

Ringde en psykolog förra tisdagen.. Nu ringde hon upp. Berättade min oro och sorg. Men jag är inte gravid längre så får inte åka till Mvc men hon tyckte jag skulle söka till vårdcentral. Känner mig dock "frisk" nu men som hon sa att det är bra inför kommande graviditet att börja jobba med det. Men som sagt jag känner mig "bra" nu men så fort man gräver så mår man ju piss.. Vi får se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

idasofia

Völkommen! 30 år gammal och bosatt i Göteborg. Har 2 tidigare missfall med mig i ryggsäcken (2015, 2016)) och är nu gravid. Hur är det att vara gravid med panikångest och oro? Utöver detta så ska vi snart flytta till en större lägenhet här i Göteborg. Försöker även hålla igång för ett bättre mående. Gymmet och uteträning är det som lockar mig mest.

RSS 2.0