Missfall m. Tvillingar i vecka 17 och 24.

Jag har kommit fram till att jag stänger in saker inom mih förutom till J som får allt, min pojkvän. Så efter hand välmenande så ringde jag pappa och öppnade mig mer, även min vän, ringde även till min kusin som jag iof inte ringer ofta till men ringde henne då hon fick missfall med sina tvillingar... En i vecka 17 och en i 24... Hennes var ju mkt värre såklart. Hon fick föda ut dem och barnen begravdes. Men iaf hon visste ju vad jag pratade om osv så vart riktigt skönt. Hade en lättnad i kroppen efter det samtalet! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

idasofia

Völkommen! 30 år gammal och bosatt i Göteborg. Har 2 tidigare missfall med mig i ryggsäcken (2015, 2016)) och är nu gravid. Hur är det att vara gravid med panikångest och oro? Utöver detta så ska vi snart flytta till en större lägenhet här i Göteborg. Försöker även hålla igång för ett bättre mående. Gymmet och uteträning är det som lockar mig mest.

RSS 2.0