Äggledarinflamation?

Jag är och har vart öm i nedre delen av magen på vänster sida.. Googlar på mina symptom och hamnar som mest rätt på just äggledarinflamation.. Ringde 1177.. Sa att jag vart ön senaste 4-5 dagarna.. Hon tyckte absolut att jsg skulle ringa Mvc. Så måste göra det imorgon? Vad kan det vara. Rester från graviditeten som måste skrapas? Inflammation i livmoderns, äggstockarna el äggledarna..? Klart hjärnan sätter igång. Om det är äggledarinflamation stod det att det kan påverka graviditet framöver och i värsta värsta fall till sterilisering !! 
Åh. Hoppas nu Mvc vill ta emot mig så jag slipper åka till gyn i Kungshöjd.. Nya ställen är inte kul. Fick lite för mkt på hjärnan nu!  :( 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

idasofia

Völkommen! 30 år gammal och bosatt i Göteborg. Har 2 tidigare missfall med mig i ryggsäcken (2015, 2016)) och är nu gravid. Hur är det att vara gravid med panikångest och oro? Utöver detta så ska vi snart flytta till en större lägenhet här i Göteborg. Försöker även hålla igång för ett bättre mående. Gymmet och uteträning är det som lockar mig mest.

RSS 2.0